Vill vara en karl!!

Alltså fy s*tan vilken värk jag haft igår och idag. Sorry nu för infon, avskyr själv när andra skriver om lingonveckan.. Men idag när jag vaknade hade jag så ont så jag trodde jag skulle spy, har inte sovit så mycket inatt heller.. Nå väl, de två första agarna brukar vara värst, sen släpper värken. Har tagit maxdos av värkmedeicin nu så för tillfället fungerar jag som en vanlig människa, ni skulle bara sett mig igår och i morse!!
 
Well, nu ska jag börja bege mig in mot stan för att snabbt köpa en födelsedagspresent till min älskade systerson och sedan ta ett träningspass på LadyLine. See ya!
 
 
 
 
 
Blev så inspirerad av att se Sofias mage så får nog ge mig f*n på att få en lika vältränad mage. Jag försökte ta några snygga magbilder jag med, men fick nog konstatera det inte finns några magmuskler att visa upp ännu, hehe. Checka nu in hennes snygga mage! WOW! (Bilden lånad från hennes blogg)
 
 
 
Spänner så hårt, tar i för kung o fosterland. Men ganska nära kommer jag ju den, eller hur? höhö
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA så jävla bra bild den sista!

2012-10-31 @ 15:47:04
Postat av: Malin

Usch fy fan ja, mensvärk... Vill dö de två första dagarna, ungefär. Blä! Och de två sista bilderna påminner mig om att jag kanske borde börja träna igen jag med... :)

Svar: ja säg inte annat, far till akuten jag efter värkmedicin då burana inte hjälper.
haha, nåmen bra min tränigns-bild motiverar också, hehe ;)

2012-10-31 @ 21:03:00
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0