Nu är den här!

Nu kommer jag sluta att skriva här och istället kicka igång med min nya blogg.. Där kommer delvis min vardag avspeglas, men främst kommer jag skriva om hälsa, fysisk och psykisk hälsa och så klart träning.
 
Jag hoppas verkligen ni fortsätter att följa mig där! :)
 
activetogehter.blogg.se
 
 
 

Identitetskris?

Jag har länge funderat om jag ska ha kvar bloggen eller inte? Jag har lika mycket i mig som säger jag ska ha kvar den som säger jag ska sluta blogga. Speciellt idag efter min långa lunch-date med min fina vän Sara. Vi pratade nämligen lite om bloggar och det fick mig att fundera nu på kvällen om jag skulle nicha min blogg? Jag har i och för sig min träningsblogg med Matti (min häst), och den är så nichad den bara kan vara, där står bara häst häst häst häst.. Men jag känner jag vill skriva om något annat också, inte bara om hästar och ridning, även om jag älskar det.. Så vad händer med denna blogg??
 
Vardagen känner jag att jag inte vill skriva om längre eftersom jag blir mer privat ju äldre jag blir, och ikväll började jag fundera om jag skulle börja skriva om träning, kost, hälsa, och på så sätt kanske jag skulle komma igång bättre med min egen träning och inspirera andra som också har dålig självdiciplin. Jag tänker bara hur många jag värvat med till LadySlim, jag tror jag redan är uppe i 7 stycken och det tycker jag är ganska bra med tanke på att det är jäkligt dyrt där.
 
Det skulle som ni förstår inte vara en traditionell träningsblogg var skribenten är den mest vältränade, utan en peppande och "vanlig" tjej som kämpar på och delar med sig hur det är för oss "vanliga" människor som inte tycker det är svinroligt att träna alla gånger, eller tävlar marathon, triathlon, bodybuilding osv. Tänkte mera hålla tonen i "träningsbloggem" att hur det är att komma igång med träningen, lägga upp delmål och hur man tar sig framåt. För jag har redan kommit en bit på vägen, se bilden här nere (heelt utan muskler o styrka), det var jag innan jag började träna hösten 2010. Jag har dessutom fått godkännande av min biffiga träningsnarkoman till pojkvän att han skulle eventuellt kunna tänka sig skriva ett inlägg per vecka (till att börja med) om tärning och svara på frågor efter bästa förmåga gällande träning. Hur kul skulle inte det vara??
 
Vad tror ni?? Skulle ni vara intresserade av det? Hjälp mig, känner jag har lite identiteskris här just nu gällande bloggen, vill ha kvar den men inte som den är nu. Vad vill ni läsa???
 
 
 
 
 
 
 
 
NU
 
 
 
 

RSS 2.0