Så jäkla excited!

Jag är så jäkla excited inför fredagens Fashion show på Strampen. Ikväll var jag och prövade kläder inför showen, och jäklar va snygga kläder Karisma har just nu, de andra tjejerna fick också helt ljuvliga kläder!!
 
Det bästa med hela showen var min 5e outfit, har aldrig haft på mig något liknande i en show och jag är så excited över detta. Tror jag kommer chocka några i publiken med min snygga och sexiga outfit, jag ser så fram emot det, svin snyggt allt ihopa!
 
Om ni har velat se showen men inte velat betala för middagen eller hunnit boka plats, så nu kan ni sluta hänga läpp för vill ni komma o kolla gratis finns det platser i baren kvar, kom till Strampen ca kl 20:30 det räcker för att få njuta av showen, och jag lovar er NI KOMMER INTE ÅNGRA ER!! Tror helt ärligt det här kommer att bli KARISMAS bästa fahsion show ever. Oooh, I'm so excited!!  :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0