Minishopping

Idag har man spenderat i pricip hela dagen med min syster och hennes bebis. Var så mysigt!! Vi började med att käka "hotellfrukost" här hos oss och sedan lunchade vi och till sist tog vi en liten shoppingrunda eftersom Ina blivit så förtjust i en av mina outfits i showen i fredags och hon såg kanon snygg ut i den hon med!! Oj förästen, ni skulle bara veta hur glad jag blev jag fick höra feedbacken från showen också, nästan så jag blev lite generad. Tänk vad man på så enkla sätt kan göra någon annan glad, och ändå skryter och berömmer vi varandra allt för sällan?! Så tack Carola o Hilkka, you made my day!
 
Det var inte meningen jag skulle shoppa denna gång, men eftersom jag lånat Thomas halsduk nu hittills i höst var det kanske dags att köpa en egen så det gjorde jag, och så fyndade jag denna lilla grej på H&M, tycker den är rätt så praktisk och för en liten peng. Smycke och telefon-hållare i ett, super praktiskt! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg är du!

2012-10-26 @ 16:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0