God morgon!



 
Jag vet, min blogg är sjukt tråkig just nu, men denna gång bloggar jag bara då jag känner för det och faktiskt har tid! :) Men vill ni följa mig flitigt så uppdaterar jag Instragram bra mycke oftare än bloggen, så följ mig där om ni vill ha oftare uppdatering. AnnuAkers heter jag där :)
 
Tog sovmorgon idag, det behövdes verkligen!! Skolarbeten, ärenden, gym och stallet står på schemat idag. Ja, och så ska jag och älsklingen min ha romantisk middag ikväll, det är alltså date night ikväll och jag är redan taggad.. Ska jag månne klä upp mig lite?? tss
 
Jo, och i morgon ska vi få mera information om KARISMAS modevisning på Strampen, ska bli kul med något nytt än det vanliga på SKY. Jag har annars funderat på att KARISMAS modevisning och modehelgen om ca 1 månad är sista visningarna jag går i (förutom bröllopsmässan). Jag känner nämligen att någon annan ung snygg tjej ska få uppleva den där egoboosten också någon gång. Känner jag gjort detta i några år nu så någon annan ska få prova på det, så varför ska jag då lixom "pantta" på en plats när jag inte får riktigt dendär kicken längre när man gjort det där så många gånger?! Förstå mig rätt, det är skit kul och blir lika glad varje gång de frågar om jag vill ställa upp, men jaa.. Det finns så många snygga tjejer i Vasa omnejd som skulle göra det där så bra! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0