Varför utsätter jag mig för detta??

Alltså jag avskyr verkligen skräckfilmer och allt som har med zombier att göra, men ändå har jag tvingat mig se The Walking Dead med T. Det är svårt att hitta en serie båda diggar, så jag har offrat mig denna gång för att vi ska kika på ngt tillsammans. Alltså fy sakran vad jag är rädd varje gång!!!
 
Jag drömde en sjkt äcklig dröm om zombier i fredags var Leo blev uppäten och Matti hade de rivit inälvorna ut på. FY FAN!! Min puls är uppe i 180 och jag kan inte varva ner......... Varför utsätter jag mig för detta då jag ändå inte gillat att vara rädd?!! Man får kanske börja ifråga sätta sig min kärlek till T vissa gånger.
 
 
Tänker inte ladda upp någon zombie-bild, bara det är ju sjukt obehaglit!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahah fattar int..SLUTA SE PÅ ZOMBIEFILMER :D

Svar: jag borde, men de e kind of tradition me oss att vi ska ha en serie att följa tillsammans o just nu faller inget annat i hans smak.. :( men de e ju inte scary hela tiden, så då zombierna kommer fram e jag under täcket o då de e romantik o stuff kikar jag fr fulla muggar :D

2012-11-18 @ 20:23:13
URL: http://jholmqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0