Svar på kommentar

Hej Annu! Måst bara fråga.. vad tycker T om då du håller på med hästar, är istallet länge osv...? Tycker han inte att hästar "tar upp mycket tid?"
Hälsn. Sophia
 
Hej Sophia! T har aldrig sagt rakt ut i alla fall att han skulle ha något emot att jag spenderar så mycket tid i stallet,  han vet hur bra jag mår när jag är i stallet och hur mycket jag älskar min häst. T brukar själv någon gång hänga med till stallet (inte ofta, men det har hänt) så jag tror han gillar Matti fast han inte är så förtjust annars i hästar. Då T hängt med till stallet har han fått rida några gånger, lärt sig longera och lite horsemanship vilket gick super bra. Så tog T hand om Matti när jag var och hälsade på min syster i Sverige en gång också! :)
 
Innan jag köpte Matti frågade jag om det var ok för T, vilket det var. För egentid är också viktigt tycker jag fast man är i ett förhållande. Jag har min hobby och T har hans som tar mycket tid (träning/gym 6ggr i veckan), så de gånger det tidsmässigt fungerar försöker vi fara hemifrån samtidigt, jag far och rida, och T åker iväg och gymmar, så har vi lite mer tid tillsammans när vi båda kommer hem.
 
T har alltid vetat jag är en hästnörd så tror därför det aldrig varit något problem för honom eftersom han såg hur mycket tid det tog från början, och han valde att acceptera det och fortsätta dejta mig.  :) T vet ju att jag blir ett monster om jag inte får silppa ut till stallet, så han har ju en gladare och mysigare flickvän om jag fått åka ut till hästen min. Sen så brukar T också fråga när jag kommer hem från stallet hur Matti haft det och låter mig babbla på en liten stund om hur roligt jag haft det fast han inte alla gånger har en aning om vad jag pratar om. Det är guld värt! <3
 
 Så nej, inte vad jag vet om har han något emot min hobby.  Enda han någon gång gnällt på är när jag vill direkt då jag kommer hem uppdatera min och Mattis träningsblogg eftersom det tar lite tid. ;)
 
 

Mina favoritkillar, Matti och Thomas <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0