Skönt!

Suttit med skolarbet idag igen, men som tur inte hela dagen. Fick mysa med goaste Walter 2,5 timme på eftermiddagen då jag var barnvakt, och sedan fick jag fara p mitt favorit pass (BodyCombat) på gymmet, och jag kan tala om för er att det var svettigt värre ikväll och mjölksyra i ben och armar när passet närmade sig sitt slut!
 
Det var så skönt att få boxa bort allt negativt och få alla goa endorfiner (visst heter de så) man bara kunde få av gympasset. I morgon blir det BodyAttack kl 11 som jag inte varit på det nu på säkert 1 år så ska bli intressant och se om man hänger med?!
 
Men nu ska jag gå och sova, är helt slut! Sov gott! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka

syrran sa en gång efter våra träningar att hon hadd fått hemorrojder.. :D ..ja höll på å skratta ihjäl mig :D
stackarn mena ju nog endorfiner ;)

2012-11-29 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0