SÅÅÅÅ GLAD!!

Blev så glad idag från morgonen redan, för jag fick vet jag hade 100% rätt i läkemedelsräknetenten som jag skrev i fredags, och man måste ha 100% för att vara godkänd. Jag har verkligen kämpat med matematiken sedan förra året, räknat med pappa flera kvällar före tenterna och kämpat med att förstå. Känner mig så nöjd!! Ända sedan lågstadiet har jag haft super svårt med matematik så ni förstår inte vilken lycka detta är! :)
 
Jag kan visst räkna!! Tror alla mina matematiklärare genom åren också skulle vara skit nöjda med min prestation!! för det har alltid stått de lägsta siffrorna på mina betyg i matematik, FRAM TILLS NU!!! :D
 
 
Fan vad jag är bra!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jeee!! Grattis, grattis :D

2012-11-12 @ 23:41:17
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0