Rösta på Sara!



Igår såg jag att man helt själv kunde rösta på valfri blogg till "Årets blogg!". Jag är lite trött på alla mamma-bloggar som är i toppen av listorna (inget personligt mot dem, för läser ändå vissa men nu är det någon annans tur), så nu vill jag Sara ska vinna eftersom hon har en sådan snygg och mysig blogg, och så lägger hon ner mycket tid och kärlek på sin blogg, med härliga bilder, korta och bra texter, och för att inte tala om hur ödmjuk, varmhjärtad och snäll tjej detta är. DÄRFÖR ska ni alla skriva in hennes blogg tycker jag! Har du inte varit in på hennes blogg tidigare ska du göra det så vet du vad jag talar om! :)
 
Alltså, saralene.blogg.se, det är den adressen ni ska skriva in HÄR!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Nåmen, tack så myki :) vad glad jag blev nu! :):):)

Svar: Säger bara vad jag tycker! :)

2012-11-13 @ 15:05:39
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0