catching

Hemma igen och super nöjd med vad jag inhandlat. Blev lite grejer till lägenheten, en sommarridjacka till mig, ett par nya skor till mig och ett fleecetäcke med halsdel till Matti.

Men måste säga jag var lite besviken på Tuuris urval, mindes de hade massor, men njaa. Hästsidan var ju en flopp bortsett från de jag köpte för det var larvigt billiga priser på dem. :)





Haha, syns kanske vilka som är nya o inte.. Men har älskat mina converse,
men folk i omgivningen tyckte jag behövde nya tydligen.

Kommentarer
Postat av: maria

har dom äkta conversen där? pris på dem?

2012-05-17 @ 21:04:25
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com
Postat av: Annu

Jag köpte skorna bredvid i en av de butikerna, men dessa ya är Lacoste, de hade inte vita Converse vilket jag ville ha så köpte Lacostes variant, kostade 50 euro. :)

2012-05-18 @ 07:20:00
URL: http://annus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0