8 maj 2012

God morgon! Jäklarns så skönt att få sova ut idag, men det är väl ingen nyhet att jag gillar att sova? ;) Nu vill jag bara att förkylnignen ska försvinna så jag får börja springa o komma i bättre kondition, det är ju helt ljuvligt väder där ute, bara halsonten skulle försvinna skulle allt vara perfekt!!

Men annars är det en bra dag idag, Ansu kommer hem när som helst, jag har blivit moster (igen) och vädret är helt underbart så jag kommer att spendera många timmar i stallet idag!  Life is good!








Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken härlig dag! Grattis moster! :)

2012-05-08 @ 10:02:00
Postat av: Annu

Jo men visst är dagen fantastisk?! :) Tack ska du ha!

2012-05-08 @ 19:03:53
URL: http://annus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0