23e maj 2012

Dålig uppdatering från min sida, dels för att jag har så massor med skolan som gör att jag känner mig sönder stressad, och sen för jag funderar på att sluta blogga.

Känner mig tudelad i den sista biten, för  jag älskar att se tillbaka på bilder o läsa vad jag sysslat med, men samtidigt förstår jag inte varför jag delar med mig så mycket av mig själv till helt okända. :) De flesta delarna med att blogga är positivt, men känner jag blir allt mer "privat" ju äldre jag blir o inte vill alla skall veta allt om mig, även om jag väljer själv vad jag delar med mig av här, men jag tycks inte kunna filtrera allt, hehe. Speciellt då ni läsare bara blir flera o flera tror jag att jag måste fundera en gång extra vad jag publicerar, men då igen är det kanske just därför ni läser min blogg för att ajg är ärlig med mina ups and downs?

Kanske jag bara använder min hästblogg i fortsättningen??



Idag har jag i alla fall solat o läst på morgondagens tent. Men nu e de för kallt ute så är inne under filten o pluggar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inte sluta blogga. Tycker om att läsa om din vardag, den är så mänsklig din blogg, inte bara massa "rosa moln".



hoppas bara det är en svacka du har och att du fortsäter blogga!!



kram

2012-05-23 @ 15:20:11
Postat av: Mia

Nej inga sluta blogga annu!

2012-05-23 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0