15 maj 2012

God morgon! Fasiken vad skönt med sovmorgon, har inte sovit till längre än 9 på flera veckor i och med flytten o praktik m.m.

Tänkte annars tipsa er om att jag skaffat för ett tag sedan intragram, där jag uppdaterar om annat än här på bloggen. :) Jag heter AnnuAkers där om ni känner för att följa mig. Här på bloggen hittar ni direkt link till höger.

För er som inte vet var instragram är, så är det som ett slags fotogalleri som man kan lätt ladda upp foton fårn sin telefon o uppdatera på det sättet. Som en blogg, men minimalt med text o mycket bilder. :) Jag tycker det är skit kul att ladda upp och kika på andra bilder. Lätt att följa andra och se vad de har för sig.

Om du har instragram, kommentera här så jag kan börja följa dig :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Nå du vet ju att jag har :) Men jag tycker också att instagram är skitkul :)

2012-05-15 @ 20:23:49
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0