14 maj 2012

Trodde inte jag skulle skriva detta längre, men fasiken vad jag är på party-feelis. När jag körde hem från skolan idag så kom det flera bra låtar på radion så jag ringde genast Ansu (som äntligen kommit hem <3) o vi e troligtvis påväg ut på onsdag o det är bara att hänga på! :) Bara att säga hej i så fall!! Torsdag är ju en röd dag så antar ni är fler än oss som är påväg ut?? Eller är ni??

Vart far man nu för tiden?? Ollis känner jag mig för gammal (förutom tisdagar) då man börjat träffa de man suttit barnvakt till för "några" år sedan, alltså inget emot dem utan bara situationen, ni fattar hoppas jag hehe. Så var hänger man då? Är lite ur form, hehe. funderar på Sky el Rocktails??








Kommentarer
Postat av: Sara

Men Annu om DU känner dig för gammal för Ollis, vad är jag då? ;) Fast iofs har jag känt mig för gammal för Ollis ett bra tag nu ;) Men joonä, jag har nog inga tips tyvärr. Haha.

2012-05-14 @ 21:42:32
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Annu

Sara: - Haha, nä men var ykter en gång för några månader sen sedan på Ollis ochs åg några tjejer som just precis fyllt 18 (el ännu e 17) som var där, då kände jag mig aningen obekväm när man ännu känner man måste vara en förebild för dem, hehe ;) Inget med åldern sig att göra utan råkade sig där bara. Men med rätt personer har man ju såklart roligt men då fick jag lite små panik, hehe.

2012-05-15 @ 09:46:30
URL: http://annus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

På ollis är bara en massa småunar, Sky o Wails is the shiet! (:

2012-05-15 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0