Vilken julhelg

Jag har haft en sådan fantastisk julhelg. Fått umgås med mi underbara familj och pussa och krama på min systerson Sixten och syster Ina och hennes man Magnus som varit hemm över jul. Trist att tiden alltid ska gå så fort bara när de är hemma.
 
Juldagen var galen, haha. Vi blev bjudna på så många sommersby, shottar, drinkar, champagne så man fick nog själv hålla koll på att man inte drack för mycket, så tack alla inblandade, sjukt kul kväll.. Igen!!

Jag hinner inte dela med mig av bilder från julen ikväll, men ska försöka i morgon hinna ladda upp några!
 
 
Jag och min älskling på julafton

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fin bild av er :)

2012-12-29 @ 11:52:55
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0