Katt bortskänkes

Så kändes det inatt i alla fall. Leo har nog lugnat ner sig, men sen får han skåv då han blir full i fan, inatt var en av de nätterna. Han skulle göra allt han vet han absolut INTE får göra. Han krafsa på klädskåpsdörrarna så jag slängde ut honom ur sovrummet, han försökte få upp golvsilen i badrummet och sen hoppade han på väggen vart jag hängt nya julbonaden så till sist föll den ner med en jävla smäll!!
 
Nu ligger är han trött coh belåten och ser funderarnde ut på mig och undrar säkert varför jag redan är uppe. Jag kunde inte somna efter 04:30 så har bara legat och vridit mig i sängen. Så jaaa-a Leo fler, sådana här nätter och jag slänger ut dig i kylan!! Nå nej, det skulle jag aldrig göra, bara i tankarna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0