Fan vad jag är bra!

För ett år sedan lärde vi oss att tvätta händer och bädda, idag tog vi blodprov ur ven i skolan + EKG. Ganska kul! Blev mest glad över EKG för enligt det så är jag vältränad eftersom ett av värderna visades inte vilket det inte gör så ofta om man är vältänad, så antar mitt hjärta kan tacka mina 16 år av ringnig till denna vältränade body! hehe
 
 

Fan vad sugen jag blev på att festa nu, ut och dansa my ass off på tal om hälsa, för att inte tala om en hamppis!!
 
 
UPDATE: Hoppas ni förstår min ironi med vältränad, eftersom jag inte är så hurtig, så vet inte hur tillfärlitlig det resultatet är. Brukar vara på ungdomar att ett av de där "värdena" inte syns om man är tränar mycket sa läraren bara.
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Får man fråga vad du menar med värde som inte visas om man är vältränad?

Svar: jag minns int vad honde läran sade det var sista på nummer värdena på EKG lappen, men inte vet jag nu om man kan lita på de, haha. då jag int e så vältränad ;)

2012-12-11 @ 18:46:19
Postat av: Sara

Men Annu jag tror ju nog att du är ganska vältränad! Du rider ju och jobbar jättemycket i stallet :) det tränar nog mer än vad du tror :)

Svar: haha jo men inte mer vältränad än många andra, eftersom vi har en som tävlar på FM nivå i klassen, vet ju inte då om hur hennes resultat såg ut, men jaa ;)

2012-12-14 @ 11:34:58
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0