Ett fint minne

Har precis kommit hem från gymmet och juklappshoppingen så är helt slut. Det som stör mig nu något extremt är att jag måste klä på mig igen och åka till butiken och köpa ägg eftersom det behövs till maten jag tänkte fixa.. Suck, borde inte gymträningen varit nog med träning + att cykla i jäkla lös snö?? Nu måste jag promenera till butiken dessutom som är hela 2 kvarter bort .. SUCK!! Lat?? Jag?? Needå! ;)
 
Jag tittade annars igenom gamla bilder och hittade dessa. Jestas vad jag kände mig vacker denna dag, jag har alltså inte gift mig utan fick vara Irinas modell till bröllopsmässan i februari 2012. Jag kände mig som en prinsessa i två helt underbara klänningar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0