Hello babycakes

Hejsan hoppsan!! Har ni saknat mig? Det är MÅÅÅÅNGA veckor och månader sedan jag skrev något här senast. Tänkte uppdatera att jag lever och har det toppen!Fast kan nog erkänna det ibland kliat i fingrarna att få skriva och berätta när något fantastiskt har hänt, men jag har hållit mig borta. ;)
 
Mycket har hänt i sommar, jag har blivit hästägare, jag har rest, festat, jobbat, mysit, varit med i modevisnign, ätit gott, jobbat, bytt jobb och nu nästa vecka åker jag iväg på en resa till och lever livet. Det har varit en fantastisk sommar trots att vädret sugit balle.

Har ni haft en bra sommar? Så här har min ungefär sett ut.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har saknat dig <3

Svar: haha, så fantastiskt ;) <3

2012-08-21 @ 20:57:45
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0