Tipseli tips

Så här mitt i natten (ja, jag ska gå o sussa) så vill jag tipsa om min systers blogg, hon har äntligen börjat blogga igen. Denna gång bloggar hon om hennes mål att få bort mammakilona när hon äntligen fått sin kuldklimp som snart ska komma ut. Ooh, så jag längtar att bli moster igen!!

Varför jag tipsar om bloggen? Nå självklart för det är min fina syster, o sen för jag vet Ina tränar på ett hälsosamt sätt och får bra resultat o jag tycker flera borde göra det! Ina har i princip tränat hela sitt liv mer eller mindre både friidrott och simning, o håller på tillsammans med sin man med triathlon, så hon vet vad hon sysslar med. Så att börja läsa hennes blogg kan ge er ideér och motivation med hälsosam träning.

Ni måste bara kika in den, punkt, slut!


Alltså kika in mrsviking.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0