20 april 2012






Förberedelserna inför kvällens modeshow började kl 9.00 för mig med färgning av håret och nu är jag snabbt hemma o äter lite innan jag ska iväg igen o bli sminkad o få håret fixad. Tror inte jag hinner uppdatera mera idag, men i morn kommer en stor bildbomb!

Kom ihåg nu ni som är intresserade av kvällens modevisning på Sky, att fribiljetter får ni från Karisma under dagens gång, eventet kostar inget o bjuder ändå på en fantastisk kväll. Med en biljett slipper man två stycken och får ett champagneglas om man kommer i tid, dvs efter kl 21 då dörrarna öppnas, showen drar igån kl 22.

Vi ses, nu ska jag rusa tillbaka till Trendy snart o bli fixad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0