Svar på kommentar

Hej Annu! Minns jag läste om att du tränade på Ladyslim? Gör du det fortfarande? Fungerar det? Skulle gärna börja men pratar någon svenska där?
 
SVAR: Hej! Jo jag tränade på LadySlim aktivt förra året, nu har jag väl typ 4 ggr kvar som bara lämnat nu efter sommaren. Borde verkligen ta tummen ur röven och träna bort dem aktivt så jag får igång lite träning nu till hösten.
 
LadySlim kostar skjortan, så om du ska börja träna där måste du gå helhjärtat in i träningen, kosten och ändra din livsstil om du vill ha resultat. Gör du inte det är pengarna bortkastade. Jag har flera kompisar som börjat, alla som fått olika resultat men bort flera centimetrar. En kompis fick bort hela 18cm på sina första 5 ggr, och en annan -5cm, så det rä mycke individuellt. Jag har på ca 50 ggr tränat bort nästan 70 cm (från hela kroppen) och ca 10 kg, fast nu under sommaren har jag nog gått upp ngt kg då jag slarvat.
 
Så om konceptet fungerar? Ja, det gör det, men du måste jobba för att få resultat, det gäller är lika hårt arbete som på andra gym, bara att här är det mera effektiverat (om du är ärlig och följer deras föreskrifter) och en annan sorts träning, och såklart så får du bättre vägledning och uppföljning gällande träning o kost som hjälpt mig massor då jag inte haft någon kunskap om det.
 
Gällande personalen där just nu kan nog några svenska, de har bytt nu under sommaren så vet faktiskt inte vilka de nya är. men Pia och Margetta kan både svenska och finska är super kiva och peppande.
 
 
Så här såg jag ut innan jag började träna på LadySlim vintern 2010/2011
 
Och så här såg jag ut i mars 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0