Världens bästa!

 
 
Min pappa är bäst i hela världen. Tänk om alla människor vore som han, då skulle det inte finnas krig och elände i världen. Alla skulle vara glada för varandras skull och peppa varandra och gå sin egen väg och inte tänka ihjäl sig på saker man inte kan göra någonting åt. Pappa är en människa många beundrar och ser upp till, och en av mina stora förebilder och jag hoppas jag blir lika snäll o go som han när jag blir "stor"!
 
Varför jag skriver om pappa idag då? Jo för jag känner mig extra tacksam idag av att ha en pappa min. Trots att han har fullt med program, tar han sig tid att hjälpa mig nu när jag har problem med läkemedelsräkning (för tro mig jag är ingen lätt elev att lära matte med mitt humör). Jag är så tacksam bara. Tänk om alla hade så underbara föräldrar som mig som stället upp i vått och torrt! Tack mamma och pappa för att ni är så underbara!! Är er evigt tacksamma! Hoppas jag blir lika bra föräldrar till mina barn i framtiden!! Man kan bara önska!
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint skrivet :)

Svar: men de e ju sant! :) sanningen är fin ibland! <3

2012-10-03 @ 20:13:49
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0