Första gången jag vinner ngt!

För några veckor sedan så deltog jag i en tävling så mammaspring.com hade på sin blogg. Tävlingen gick ut på att man skulle skriva sitt mål med livet och så kunde man vinna en sportväska fylld med grejer.
 
Till min stora förvåning så vann jag bland alla 175 fantastiska bidrag, jag som aldrig brukar vinna något. Igår fick jag meddelande av posten att min vinst anlänt så ni kan gissa vem som sprang till posten idag ;) Det var så bra grejer i paketet och jag är så glad för vinsten. Allt kommer att komma i användning!!
 
MEN sport BH var menar för tjejer med mindre bröst, så mina "melonas" rymdes inte in, omkretsen under boobisarna var perfekt, men utrymmet för boobsen för litet (kupstorlek säkert typ A-B, och jag har D så inte konstigt )så mina boobisar börja välla ut uppifrån och vid armhålorna, det såg ganska groteskt ut, haha. Så om det är någon som också använder storlek S men har mindre bröst. Hör av er så får ni sport BH'n.
 
Jag vann med följande motivering:
Mitt mål med livet är att göra precis det jag vill göra och mår bra av. Allt som tar energi skall jag efter bästa förmåga rensa bort och allt som ger energi och välmående öser jag bara mera av, dvs. min häst, min gym-träning, min underbara pojkvän, min knäppa familj och mina knasiga vänner är mina stora energikällor och gör därför att mitt mål i livet just nu är finna tid till dessa så jag tillsammans med dem får utlopp för den glädje och energi som de ger mig.
 
 
Visst fick jag ett sjukt bra pris?! :D Ibland är lyckan med en, tur de, hehe.
 
 
 
 UPDATE: Den hann redan bli reserverad för tillfället, men meddelar om tjejen inte tar den. :)
 

Kommentarer
Postat av: kokonutty

ja kan jättegärna ta emot den om tjejen int vill ha den (lr passar på henne) ja e i behov av en som int spänner på mina knölar som ja har brösten fulla av (godartade men ack så smärtsamma cystor)

2012-10-16 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0