Det är mycket nu!

Voi huhhu, varit hela eftermiddagen i Botniahallen på hälsomässa från skolan, så vårt uppdrag har varit att  picka lite, mäta lite och räkna fram (el en maskin gjorde det) kroppsfett och muskelmassa.
 
Jäklar vad man fick öva finska. Inte ännu hamnat att prata på finska sådant så det var lite nervöst i början men gick helt okej. Skulle nog vara härligt att vara tvåspråkig.
 
Men jag fick en liten paus där i slutet så då passade jag att själv gå en kort runda på mässan och då hittade jag Postures hörna så passade på att köpa en "säle" för bättre hållning, den ska på ett schyst sätt dra axlarna bakåt, så hoppas den har effekt för jag har noterat min hållning bilvit sämre, speciellt då jag rider så hoppas detta ska hjälpa mig med hållningen :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså jag har lite suktat efter en såndär posture sedan jag såg den för första gången. Du måst säga om den är bra :)

Svar: yepp, kommer utvädera den på "Matti-bloggen" sen när jag använt den ngr gånger :)

2012-10-01 @ 20:17:31
URL: http://www.saralene.blogg.se
Postat av: Jenny

Min chef köpte såndär västar till alla anställda igår, så vi går runt med dem på jobbet , riktit bekvämt faktist! :)

Svar: nåmen va bra, hoppas den e bra till mig också! :)

2012-10-02 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0