Nå nu!!

Nå nu äntligen känner jag mig nöjd med desingen här. Lite osäker vad jag ska göra med högerspalten av bloggen, men headern färgnyanserna är jag nöjd med för tillfället. Jag unnade mig annars ett frissabesök idag från det ena till det andra. ;) Och jestas vad jag älskar då min frisör Irina masserar in balsam i håret, man riktigt känner hur blodcirkulationen kommer igång i skallen!! Så förbaskat skönt!
 
Tog ingen före och efter bild idag eftersom det inte blev såå radikal förändring. Blev lite varmare färg och topparna fixades och jag klev kalasnöjd ut genom dörren som vanligt när jag går ut från Artistica. Alla där i personalen känns lite som en slags familj, kanske för jag gått hos Artistica nu 9 år (shit är det så länge?!), alla är så underbart glada, trevliga och roliga. Skulle det inte vara så dyrt för en fattig studerande att färga håret hos frisören skulle jag gå dit oftare bara för att få bli lite extra glad (och fin!!) som man blir av personalen där! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0