Jag var gälin!

Alltså jag börjar bli tokig på allt skolarbete! Försöker läsa på morgondagens tent, men går inga bra. Seriöst det är fjärde gången jag läser på denna tent, det smakar trä i munnen. Blir jag inte godkänd denna gång vet jag inte vilken grop jag hoppar ner i och gömmer mig, för om jag inte slipper igenom tenten denna gång är jag officiellt korkad! haha.
 
Men nu ska jag försöka fokusera på det rolig. På lördag blir det fest för hela slantten, det blir med röda mattan tema. Är så jävla taggad! Ska bli så otroligt roligt. Jag och Ansu har redan förberett massor, eller haha, planerings-freaket Annu har förberett massor. Ansu sade idag när vi träffades "herregud det är redan tisdag, när ska jag hinna köpa hårfärg" hon är söt hon!! Här har jag redan i en vecka i princip förberett och planerat, Ansu får bara hänga med o kläcka ideer medan jag fixar, hihi. Jag har redan hunnit fixa ihop... NEJ, nu ska jag inte försäga mig. Det ska bli en L E G E N D A R Y fest!! Älskar att planera fester! Vår fest har redan fått kommentaren "oj, allt ska ni nu hitta på" berättade Ansu idag. Vad kan vi säga?? Ska det va, så ska det va! :D
 
 
 
Parrty musiken pumpas redan i lägnheten ;D bara 4 dagar kvar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0