Ibland får man skryta

De som känner mig vet hurudant urselt morgonhumör jag har, och hur jag sover alla extra minuter och sekunde jag bara kan av en morgon, MEN inte idag!!
 
Skolan började 9:15, men jag var uppe med tuppen och steg upp 06:00 för att befinna mig på Wasa Sport Club 06:35 för att hinna med ett 60 min SpinningBodyPump som började 06:45. Fattar ni, JAG träna så tidigt?? Går det helst? Tydligen!
 
Både Thomas och  pappa blev imponerad av min hurtighet, men mest förvånad var jag nog själv, hehe. Men orsaken till hurtigheten är att jag skulle inte ha hunnit träna alls idag om jag inte tränat i morse. För jag har haft skola 9-16 och nu ska jag rusa iväg på världens bästa Walters 2 års kalas borta bakom takana i Vörå (hehe Victor). Försöker verkligen ta träningen på allvar nu när jag ändå bor granne med Sport Club (finns inga bra ursäkter om avståndet nu lixom ;) )
 
 
 
 

att träna själv går helt ok de också.. Bara någon hade en piska de kunde piska mig med när jag latar mig, oops!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

We know ;) nånää, men alltså jätteduktigt. Heja heja :)

Svar: haha, jag e skita stolt! :D

2012-11-01 @ 21:54:16
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0