Buhuu

Nu har T åkt iväg igen och jag sitter ensam i lägenheten, eller helt ensam är jag inte, Leo och Ludde ligger ju faktiskt här bredvid mig i sängen.
 
Har varit på lite spontant spännande äventyr här ikväll, men nu försöker jag läsa på tent. Har två stycken krävande tenter nu på onsdag och torsdag, så jag är allt annat än taggad... Smakar trä!! BLÄ.
 
MEN på lördag ska jag och Ansu fixa fest med Röda Mattan-tema, ska bli svinkul! Jag är så excited och redan fixat outfit, kommer blir legendary!
 

 

Kommentarer
Postat av: sophia

Hej Annu! Måst bara fråga.. vad tycker T om då du håller på med hästar, är istallet länge osv...? Tycker han inte att hästar "tar upp mycket tid?"
Hälsn. Sophia

Svar: svarar i ett inlägg. :)

2012-11-20 @ 06:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0