1 maj 2012

God morgon! Det som är negativt med denna lägenhet är sovrummets rullgardin, de hjälper inget alls med att skärma bort ljuset, så har inte kunnat sova efter kl 7 i morse o de blev rätt sent inatt, så inte många timmar sömn.

Men så roligt vi hade! Har ont i mage o kinder efter allt skrattande, o min mat blev godkänd så det var ju ännu roligare, kanske det blir en kock av mig ännu?

Nu ska jag käka lite frukost sen fixa mig inför maj torget o pallra mig mot staden o se veteranbils tåge o sen käka med la familia! Hade ni en bra vappen?






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en dunderbra kväll o vappen! O ja, d kommer nog bli en kock av dig å, supergod mat :) mätt o belåtna va vi minsann o kinderna e ju nästan liti "limin" idag :D

2012-05-01 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0