22 augusti 2012

WOW så många som kika in igår, ni har tydligen nog saknat mig, hehe. Vi får se om jag fortsätter uppdatera eller ej, skulle ni vilja de? Fast jag inte förstår varför man frivilligt delar med sig av så mycket till så många människor så saknar jag faktiskt bloggandet och era härliga kommentarer!! :)
 
Det närmar sig södern resan nu, på måndag flyger vi iväg!! Men jag är verkligen inte i min snyggaste beach-kropp, haha. Magmusklerna försvann lika fort som de kom i våras, så magen pösig som en f.d. gravid morsas mage och dingeli-ding ofasta lår o rumpa, haha. Nå värre skulle det kunna vara. Ska åka iväg med ett par underbara människor så kommer bli succé oberoende vad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0